domingo, 6 de marzo de 2011

Programari de gestió d'alarmes Mp3

Hola!

Quant de tems .. !!! ja ni me'n recordava del blog !!!
Bé! .. el meu centre (IES Almadrava) té un amplificador i un aparato de melodies que es programa a certes hores i toca la "sirena" ... però la sirena es una musiqueta que de tant sentir-la al final ja l'odies fins i tot!!!!!
Vaig cridar a l'empresa del aparatet .. i em demanavem quasi 600 euros per un mòdul que permetia llegir musica d'un dispositiu usb i reproduïr-la ...
Els meus companys Saoro i Jaume de l'IES Pere Maria Orts de Benidorm em van dir que ells utilitzaven un ordinador com a sirena amb tasques programades... i vaig començar a "rumiar" ....

D'altra banda al costat de l'amplificador hi ha un ordinador que el tinc connectat a una TV al hall de l'IES i amb una petita aplicació PHP mostre les noticies més importants relatives a l'IES.
Com que l'ordinador ja el tinc i molt a prop de l'amplificador ... vaig comprar el cable d'audio per a connectar la eixida de so del ordinador a l'amplificador ... (després de vore la doc tècnica de l'amplificador i localitzar l'entrada )
Sols em faltava el programeta d'alarmes .. perquè no volia estar liat amb tasques programades .. etc.
Com que no el vaig trobar ... doncs n'he fet un ... amb C# ...
I ací està una captura de pantalla i l'enllaç al programa a sourceforge.



Enllaç a sourceforge: http://sourceforge.net/projects/iesbell/
Un saludet!

Antonio.

2 comentarios: